მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
At John Deere, for example, marketing implementation for the company’s residential, commercial, agricultural, and industrial equipment requires day-to-day decisions and actions by thousands of people both inside and outside the organization.
მაგალითად, ჯონ დიერის კომპანია საცხოვრებელი, კომერციული, სასოფლო-სამეურნეო და სამრეწველო მოწყობილობა-დანადგარებისთვის გაწერილი მარკეტინგული სტრატეგიის განხორციელება საჭიროებს როგორც ორგანიზაციის შიგნით, ისე მის გარეთ ათასობით ადამიანის მიერ გადაწყვეტილების მიღებასა და აღსრულებას.