ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In the past, many marketers spent freely on big, expensive marketing programs.
წარსულში მრავალი მარკეტოლოგი დიდ თანხას ხარჯავდა გრანდიოზულ, ძვირად ღირებულ მარკეტინგულ პროგრამებზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
In the past, many marketers spent freely on big, expensive marketing programs, often without thinking carefully about the financial returns on their spending.
წარსულში მრავალი მარკეტოლოგი ფულს თავისუფლად ხარჯავდა დიდ, ძვირ მარკეტინგულ პროგრამებზე და ხშირად არც კი ფიქრობდა, რა სახის ფინანსური მოგება ექნებოდა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Such companies don’t operate large marketing departments, conduct expensive marketing research, spell out elaborate competitive strategies, and spend huge sums on advertising.
ასეთ კომპანიებს არ გააჩნიათ დიდი მარკეტინგული განყოფილებები, ისინი არ აწარმოებენ ძვირად ღირებულ მარკეტინგულ კვლევებს, არ სთავაზობენ სკრუპულოზურად დამუშავებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს და არ ხარჯავენ დიდ თანხებს რეკლამაზე.