ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
თიბისი ბანკი | მმართველობითი ანგარიში და ფინანსური ანგარიშგება 2019, ძირითადი რისკები და გაურკვევლობები
Dedicated internal and external marketing and communications teams are in place which have the responsibility to monitor risks, develop scenarios and create respective action plans.
შიდა და გარე მარკეტინგის და კომუნიკაციის ჯგუფი პასუხისმგებელია რისკების მონიტორინგზე, სცენარების შემუშავებაზე და სამოქმედო გეგმების შექმნაზე.
2.
თიბისი ბანკი | პილარ 3-ის წლიური ანგარიშგება 2019, რისკების სტრატეგია
Dedicated internal and external marketing and communications teams are in place, which have the responsibility to monitor risks, develop scenarios and create action plans.
შიდა და გარე მარკეტინგის და კომუნიკაციის ჯგუფი პასუხისმგებელია რისკების მონიტორინგზე, სცენარების შემუშავებაზე და სამოქმედო გეგმების შექმნაზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing intelligence activities supply everyday information about develop- ments in the external marketing environment.
მარკეტინგული დაზვერვა არის მარკეტინგულ გარემოში არსებული კონკურენტებისა და მიღწევების შესახებ საჯაროდ გავრცელებული ინფორმაციის სისტემატური შეგროვება და ანალიზი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Thus, service marketing requires more than just traditional external marketing using the four Ps.
ამრიგად, მომსახურების მარკეტინგს იმაზე მეტი რამ სჭირდება, რასაც უბრალოდ ტრადიციული გარე მარკეტინგი ჰქვია, რასაც ოთხი „P-ის“ გამოყენებით უზრუნველვყოფთ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In fact, internal marketing must precede external marketing.
რეალურად შიდა მარკეტინგი უნდა უსწრებდეს გარე მარკეტინგს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Services marketing strategy calls not only for external marketing but also for internal marketing to motivate employees and interactive marketing to create service delivery skills among service providers.
მომსახურების მარკეტინგული სტრატეგია მოიცავს არა მარტო გარე, არამედ შიდა მარკეტინგსაც, რათა თანამშრომლების მოტივირება მოახდინოს და აგრეთვე ინტერაქტიურ მარკეტინგს, რათა მიმწოდებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები გააუმჯობესოს.