ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In one of the most fabled marketing battles of the past century, P&G won the laundry war because it was bigger, better, more focused, and more aggressive than challenger Unilever.
გასული საუკუნის ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ მარკეტინგულ ბრძოლაში ომი პროქტერ & გემბელმა მოიგო, ვინაიდან იგი იყო უნილევერზე დიდი, უკეთესი, უფრო კონცენტრირებული და აგრესიული.