მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In one of the most fabled marketing battles of the past century, P&G won the laundry war because it was bigger, better, more focused, and more aggressive than challenger Unilever.
გასული საუკუნის ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ მარკეტინგულ ბრძოლაში ომი პროქტერ & გემბელმა მოიგო, ვინაიდან იგი იყო უნილევერზე დიდი, უკეთესი, უფრო კონცენტრირებული და აგრესიული.