მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The top corporate management and staff plan worldwide manufacturing facilities, marketing policies, financial flows, and logistical systems.
მაღალი რანგის კორპორაციული ხელმძღვანელობა და მუშაკები გეგმავენ მსოფლიო საწარმოო მოწყობილობას, მარკეტინგულ პოლიტიკას, ფინანსებსა და ლოგისტიკის სისტემებს.