ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
With that bold stroke, Hyundai—yes, Hyundai—an automaker not historically known for fearless marketing, began in earnest a frontal assault on a recession that was not only dampening consumer enthusiasm but also drowning it.
ასეთი თამამი განცხადებით, ჰიუნდაიმ (დიახ, ჰიუნდაიმ, იგი ხომ სულაც არ იყო ცნობილი უშიშარი მარკეტინგით), აქტიურად შეუტია რეცესიას, რომელიც არა მარტო ასუსტებს მომხმარებელთა ენთუზიაზმს, არამედ საერთოდ ანადგურებს.