მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
With that bold stroke, Hyundai—yes, Hyundai—an automaker not historically known for fearless marketing, began in earnest a frontal assault on a recession that was not only dampening consumer enthusiasm but also drowning it.
ასეთი თამამი განცხადებით, ჰიუნდაიმ (დიახ, ჰიუნდაიმ, იგი ხომ სულაც არ იყო ცნობილი უშიშარი მარკეტინგით), აქტიურად შეუტია რეცესიას, რომელიც არა მარტო ასუსტებს მომხმარებელთა ენთუზიაზმს, არამედ საერთოდ ანადგურებს.