ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
This chapter is the third of four chapters covering the final marketing mix element—promotion.
წინამდებარე თავი მესამეა ოთხი თავიდან, რომელიც მარკეტინგული კომპლექსის ბოლო ელემენტს - სტიმულირებას ეხება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
This chapter is the last of three chapters covering the final marketing mix element—promotion.
წინამდებარე თავი ბოლოა იმ სამი თავიდან, რომლებიც ეხება მარკეტინგული კომპლექსის ბოლო ელემენტს – პროდუქციის რეალიზაციის სტიმულირებას.