ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
They include resellers, physical distribution firms, marketing services agencies, and financial intermediaries.
ამას მიეკუთვნებიან გადამყიდველები, ფიზიკური დისტრიბუციის ფირმები, მარკეტინგული მომსახურების სააგენტოები და ფინანსური შუამავლები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
As when selling to final buyers, firms marketing to business customers must build profitable relationships with business customers by creating superior customer value.
იმ კომპანიებმა და ორგანიზაციებმა, რომლებიც საკუთარი პროდუქციის მარკეტინგს ბიზნესკლიენტებისათვის აწარმოებენ, მომგებიანი ურთიერთობები უნდა დაამყარონ მათთან უმაღლესი დონის ფასეულობათა შექმნით.