მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
This innovative customer-value framework is introduced at the start of Chapter 1 in a five-step marketing process model, which details how marketing creates customer value and captures value in return.
მომხმარებლის ღირებულების ამ ინოვაციურ ჩარჩოს მკითხველს ვაცნობთ პირველი თავის დასაწყისში ხუთეტაპიანი მარკეტინგული პროცესის მოდელის ფარგლებში, რომელიც დეტალურად აღწერს, როგორ ქმნის მარკეტინგი მომხმარებელთათვის ღირებულებას და საპასუხოდ თვითონაც იღებს ღირებულებას.