მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Marketing departments can be organized in one or a combination of ways: functional marketing organization, geographic organization, product management organization, or market management organization.
მარკეტინგული დეპარტამენტის ორგანიზება შესაძლოა ქვემოთ ჩამოთვლილი რამდენიმე გზით ან მათი კომბინაციით მოხდეს: ფუნქციების, გეოგრაფიული, პროდუქტის მართვისა და ბაზრის მართვის მიხედვით.