ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
What is global marketing?
რა არის გლობალური მარკეტინგი?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The final two chapters examine special marketing considerations: global marketing and sustainable marketing.
ბოლო ორ თავში ყურადღება გამახვილებულია მარკეტინგის განსაკუთრებულ საკითხებზე: გლობალურ მარკეტინგსა და მდგრად მარკეტინგზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Despite these problems, as global marketing grows, global companies have little choice but to conduct such international marketing research.
ამ პრობლემების მიუხედავად, საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარების დამსახურებაა, რომ გლობალურ კომპანიებს ევალებათ ასეთი კვლევების ჩატარება და არჩევანი თითქმის არ გააჩნიათ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
“There are fewer wet bottoms in the world because of us,” says Jim Stengel, P&G’s former global marketing officer.
როგორც კომპანიის მარკეტინგის სამსახურის თანამშრომელი ჯიმ სტენგელი აცხადებს, „ჩვენ გამო დღეს მსოფლიოში გაცილებით ნაკლები ჩვილი ასველებს ტანსაცმელსა და ლოგინს“.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In the final three chapters, we’ll extend this concept to three special areas: creating competitive advantage, global marketing, and social and environmental marketing sustainability.
ბოლო სამ თავში ჩვენ ამ საკითხს სამი მიმართულებით განვიხილავთ: კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა, გლობალური მარკეტინგი და სოციალური და გარემო ფაქტორების მიმართ მარკეტინგული მდგრადობა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
In this chapter, we extend these fundamentals to global marketing.
წინამდებარე თავში ამ საკითხებს გლობალური მარკეტინგის კუთხით შევხედავთ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
To start our exploration of global marketing, let’s look again at Google.
გლობალური მარკეტინგის კვლევის დაწყებამდე კვლავ კომპანია გუგლი გავიხსენოთ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Google in China: Running the Global Marketing Gauntlet.
გუგლი ჩინეთში: გლობალური მარკეტინგის გამოწვევა.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Global Marketing Today.
გლობალური მარკეტინგი დღეს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Looking at the Global Marketing Environment.
გლობალური მარკეტინგული გარემოს შეფასება.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
When designing global marketing strategies, companies must understand how culture affects consumer reactions in each of its world markets.
როდესაც გლობალური მარკეტინგული სტრატეგიები მზადდება, კომპანიებს უნდა ესმოდეთ, როგორ გავლენას ახდენს კულტურა მომხმარებელთა ქცევაზე მსოფლიო ბაზარზე.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Whereas marketers worry about the impact of culture on their global marketing strategies, others may worry about the impact of marketing strategies on global cultures.
თუ მარკეტოლოგები ღელავენ, რომ კულტურა მათ გლობალურ მარკეტინგულ სტრატეგიებზე ახდენს გავლენას, სხვები გლობალურ კულტურებზე მარკეტინგული სტრატეგიების გავლენაზე დარდობენ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Deciding on the Global Marketing Program.
გადაწყვეტილების მიღება გლობალური მარკეტინგული პროგრამის შესახებ.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
At one extreme are global companies that use standardized global marketing, essentially using the same marketing strategy approaches and marketing mix worldwide.
ერთ უკიდურეს შემთხვევაში არსებობს გლობალური კომპანიები, რომლებიც იყენებენ სტანდარტულ გლობალურ მარკეტინგს, არსებითად ერთსა და იმავე მარკეტინგული სტრატეგიის მიდგომებს და მარკეტინგულ კომპლექსს მთელ მსოფლიოში.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
This paves the way for “global brands” and standardized global marketing.
ეს გლობალურ ბრენდებს და სტანდარტულ გლობალურ მარკეტინგს უკაფავს გზას.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Deciding on the Global Marketing Organization.
გლობალურ მარკეტინგულ ორგანიზაციაზე არჩევანის შეჩერება.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Global Marketing: Watch Your Language!
გლობალური მარკეტინგი: დაუკვირდი, რა ენით საუბრობ!
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
At the same time, global marketing is risky because of variable exchange rates, unstable governments, protectionist tariffs and trade barriers, and several other factors.
ამავე დროს, გლობალური მარკეტინგი სარისკოა ცვალებადი გაცვლითი კურსის, არასტაბილური მთავრობების, პროტექციონისტული ტარიფებისა და სავაჭრო ბარიერების გამო, რასაც რამდენიმე სხვა ფაქტორიც ემატება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Given the potential gains and risks of international marketing, companies need a systematic way to make their global marketing decisions.
საერთაშორისო მარკეტინგის პოტენციური სარგებლისა და რისკების გათვალისწინებით, კომპანიებს სჭირდებათ გლობალური მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღების სისტემური მეთოდი.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
A company must understand the global marketing environment, especially the international trade system.
კომპანია უნდა იცნობდეს გლობალურ მარკეტინგულ გარემოს, განსაკუთრებით, საერთაშორისო სავაჭრო სისტემას.