ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Good marketing companies know that they cannot serve all customers.
წარმატებულმა მარკეტინგულმა კომპანიებმა იციან, რომ ყველა მყიდველის მომსახურება არ შეუძლიათ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Still, implementation is difficult—it is often easier to think up good marketing strategies than it is to carry them out.
განხორციელება საკმაოდ რთული პროცესია - ხშირად ბევრად უფრო ადვილია კარგი მარკეტინგული სტრატეგიის დასახვა, ვიდრე მისი აღსრულება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Such insights come from good marketing information.
ასეთი რამის მიღწევა კი მხოლოდ კარგი მარკეტინგული ინფორმაციის ფლობითაა შესაძლებელი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Good marketing intelligence can help marketers gain insights into how consumers talk about and connect with their brands.
კარგი მარკეტინგული დაზვერვა შესაძლოა დაეხმაროს მარკეტოლოგებს, გაიგონ, რას ამბობენ მომხმარებლები ბრენდის შესახებ და რა აკავშირებთ მათ ბრენდთან.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Thus, small businesses and not-for-profit organizations can obtain good marketing insights through observation or informal surveys using small convenience samples.
ამრიგად, მცირე ბიზნესებსა და არაკომერციულ ორგანიზაციებს შეუძლიათ მიიღონ მარკეტინგული თვალსაზრისით სასარგებლო ინფორმაცია დაკვირვების ან არაოფიციალური კვლევების მეშვეობით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Such insights come from good marketing information.
ასეთი მონაცემები კი კარგი მარკეტინგული ინფორმაციის მოკვლევის შედეგად მოიპოვება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Lexus knows that good marketing doesn’t end with making a sale.
ლექსუსმა იცის, რომ კარგი მარკეტინგი პროდუქტის შეძენით არ მთავრდება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
To design good marketing strategies, marketers must understand what happens within the organization to turn stimuli into purchase responses.
კარგი მარკეტინგული სტრატეგიების შესაქმნელად, მარკეტოლოგებს უნდა ესმოდეთ, რა ხდება ორგანიზაციის შიგნით, რათა მყიდველმა ორგანიზაციებმა შეისყიდონ პროდუქცია სტიმულების საპასუხოდ.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
For example, upscale department store retailer Nordstrom knows that good marketing doesn’t stop with making the sale.
მაგალითად, მაღალი კლასის ცალობით მოვაჭრე უნივერმაღ ნორდსტრომს კარგად აქვს გათავისებული, რომ მარკეტინგი გაყიდვით არ მთავრდება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
And when used carefully, the it can help in developing good marketing strategies for its different stages.
თუ მას სწორად გამოვიყენებთ, იგი დაგვეხმარება კარგი მარკეტინგული სტრატეგიების განვითარებაში სხვადასხვა ეტაპზე.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Thus, good marketing communications call for “good deeds followed by good words”.
ამდენად, კარგი მარკეტინგული კომუნიკაციის მიზანია „კარგ საქმეებს მოჰყვებოდეს კარგი შეფასება“.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Good marketing companies win, keep, and grow customers by understanding customer needs, designing customer-driven marketing strategies, constructing value-delivering marketing programs, and building customer and marketing partner relationships.
წარმატებული კომპანიები მყიდველებს იზიდავენ, ინარჩუნებენ და მათ რიცხვს ზრდიან იმით, რომ კარგად ესმით მათი საჭიროებები, ამზადებენ მომხმარებლებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, სათანადო ფასეულობის შემქმნელ მარკეტინგულ პროგრამებს და ამყარებენ პარტნიორულ ურთიერთობებს.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
As a marketer, you’ll need a good marketing plan to provide direction and focus for your brand, product, or company.
როგორც მარკეტოლოგს, კარგი მარკეტინგული გეგმა იმისათვის გჭირდებათ, რომ თქვენი ბრენდის, პროდუქტისა თუ კომპანიისათვის შეარჩიოთ შესაბამისი მიმართულება და სამიზნე.