მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Companies emphasizing prevention have responded with internal “green marketing” programs— designing and developing ecologically safer products, recyclable and biodegradable packaging, better pollution controls, and more energy-efficient operations.
ის კომპანიები, რომლებიც პრევენციას ამჯობინებენ, ხშირად შეიმუშავებენ შიდა „მწვანე მარკეტინგის“ პროგრამებს, რომლებიც გულისხმობს ეკოლოგიურად უსაფრთხო პროდუქციის, გადამუშავებადი და ბიოდეგრადირებადი შეფუთვის შექმნას, დაბინძურების კონტროლის გაძლიერებასა და ენერგიის უფრო ეკონომიურად მოხმარებას.