ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
This is how P&G, GE, and many other corporate giants handle marketing research.
სწორედ ასეთი გზით ახერხებენ პროქტერ & გემბელი, ჯენერალ ელექტრიკი და მრავალი სხვა კორპორაციული გიგანტი მარკეტინგული კვლევის საკითხებისათვის თავის გართმევას.