მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
This is how P&G, GE, and many other corporate giants handle marketing research.
სწორედ ასეთი გზით ახერხებენ პროქტერ & გემბელი, ჯენერალ ელექტრიკი და მრავალი სხვა კორპორაციული გიგანტი მარკეტინგული კვლევის საკითხებისათვის თავის გართმევას.