ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Next, we discuss marketing performance measures, with a focus on helping marketing managers to better defend their decisions from a financial perspective.
ამის შემდეგ ვისაუბრებთ მარკეტინგული საქმიანობის შემფასებელ მოდელებზე, სადაც ყურადღებას გავამახვილებთ, როგორ უნდა დავეხმაროთ მარკეტინგის მენეჯერებს, უკეთესად დაიცვან თავიანთი გადაწყვეტილებები ფინანსური თვალსაზრისით.