ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Horizontal Marketing Systems.
ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Another channel development is the horizontal marketing system, in which two or more companies at one level join together to follow a new marketing opportunity.
სადისტრიბუციო არხის კიდევ ერთ განვითარებას წარმოადგენს ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა, რომელშიც ერთიანდება ერთ დონეზე მყოფი ორი ან რამდენიმე კომპანია ახალი მარკეტინგული შესაძლებლობების მოსაპოვებლად.