ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
However, marketing managers cannot do this alone.
მაგრამ მარკეტინგის მენეჯერები ამ მიზანს დამოუკიდებლად ვერ აღწევენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Rather than just conducting the usual focus groups and marketing research surveys, however, marketing executives and strategists from P&G and its longtime ad agency, Saatchi & Saatchi, conducted research at a deeper level.
ჩვეულებრივი ფოკუს-ჯგუფებისა და კითხვარებით გამოკითხვის მაგივრად, კომპანიის მარკეტინგის განყოფილებამ და მათ მიერ დაქირავებულმა სარეკლამო კომპანია სააჩი & სააჩიმ გადაწყვიტეს უფრო სიღრმისეული კვლევის ჩატარება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Today, however, marketing managers face some new marketing communications realities.
თუმცა დღეს მარკეტინგის მენეჯერები მარკეტინგული კომუნიკაციების ახალი რეალობის წინაშე დგანან.