ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing managers can readily access and work with information in the database to identify marketing opportunities and problems, plan programs, and evaluate performance.
მარკეტინგის მენეჯერებისთვის ეს მონაცემები ადვილად ხელმისაწვდომია და მათ შეუძლიათ დაამუშაონ მონაცემთა ბაზაში არსებული ინფორმაცია, რათა დაადგინონ, რა შესაძლებლობები და პრობლემები არსებობს იმისათვის, რომ დაგეგმონ პროგრამები და შეაფასონ შესრულებული სამუშაო.