მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Marketing managers can readily access and work with information in the database to identify marketing opportunities and problems, plan programs, and evaluate performance.
მარკეტინგის მენეჯერებისთვის ეს მონაცემები ადვილად ხელმისაწვდომია და მათ შეუძლიათ დაამუშაონ მონაცემთა ბაზაში არსებული ინფორმაცია, რათა დაადგინონ, რა შესაძლებლობები და პრობლემები არსებობს იმისათვის, რომ დაგეგმონ პროგრამები და შეაფასონ შესრულებული სამუშაო.