მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The fourteenth edition thoroughly explores the new technologies impacting marketing, from “Web 3.0” in Chapter 1 to new digital marketing and online technologies in Chapters 15 and 17 to the exploding use of online social networks and customer-generated marketing.
მე-14 გამოცემაში დეტალურადაა მოცემული, თუ როგორ ზეგავლენას ახდენს ახალი ტექნოლოგიები მარკეტინგზე, დაწყებული 1-ელ თავში მოცემული ვებ 3.0-ით და ახალი ციფრული მარკეტინგითა და ონლაინტექნოლოგიებით მე-15 და მე-17 თავებში, დასრულებული ონლაინსოციალური ქსელების მზარდი გამოყენებით და მომხმარებლების მიერ წარმოებული მარკეტინგით.