ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition thoroughly explores the new technologies impacting marketing, from “Web 3.0” in Chapter 1 to new digital marketing and online technologies in Chapters 15 and 17 to the exploding use of online social networks and customer-generated marketing.
მე-14 გამოცემაში დეტალურადაა მოცემული, თუ როგორ ზეგავლენას ახდენს ახალი ტექნოლოგიები მარკეტინგზე, დაწყებული 1-ელ თავში მოცემული ვებ 3.0-ით და ახალი ციფრული მარკეტინგითა და ონლაინტექნოლოგიებით მე-15 და მე-17 თავებში, დასრულებული ონლაინსოციალური ქსელების მზარდი გამოყენებით და მომხმარებლების მიერ წარმოებული მარკეტინგით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
We’ve thoroughly revised the fourteenth edition of Principles of Marketing to reflect the major trends and forces impacting marketing in this era of customer value and relationships.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა დაკვირვებით გადავახალისეთ და შევეცადეთ, მასში აგვესახა ის ძირითადი ტენდენციები, რომლებიც ზემოქმედებენ მარკეტინგზე დღევანდელ, მომხმარებელთა ღირებულებებისა და ურთიერთობების ეპოქაში.