ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Traditionally, the primary function of the package was to hold and protect the product. In recent times, however, numerous factors have made packaging an important marketing tool as well.
ტრადიციულად, შეფუთვის მთავარი ფუნქცია პროდუქტის შენახვა და დაცვა იყო, ბოლო ხანებში კი სხვადასხვა ფაქტორმა მნიშვნელოვან მარკეტინგულ საშუალებად ჩამოაყალიბა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. ფასწარმოქმნის სტრატეგიები
In the previous chapter, you learned that price is an important marketing mix tool for both creating and capturing customer value.
წინა თავში ისწავლეთ, რომ ფასი მარკეტინგული კომპლექსის მნიშვნელოვანი იარაღია მომხმარებლისთვის ფასეულების შექმნისა და უზრუნველყოფისათვის.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Appendix 1 contains a sample marketing plan that helps students to apply important marketing planning concepts.
1 დანართში მოცემულია მარკეტინგული გეგმის მაგალითი, რომელიც სტუდენტებს მნიშვნელოვანი მარკეტინგული დაგეგმვის პრინციპების გამოყენებაში ეხმარება.