მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The total market demand for a product or service is the total volume that would be bought by a defined consumer group in a defined geographic area in a defined time period in a defined marketing environment under a defined level and mix of industry marketing effort.
მთლიანი ბაზრის მოთხოვნა არის პროდუქციის მთლიანი მოცულობა, რომელიც შესყიდული იქნება კონკრეტული მომხმარებელთა ჯგუფის მიერ, განსაზღვრულ გეოგრაფიულ არეალში, განსაზღვრულ დროის მონაკვეთში, განსაზღვრულ მარკეტინგულ გარემოში და ინდუსტრიის მხრიდან განსაზღვრული მარკეტინგული ძალისხმევის პირობებში.