მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
It includes the company’s internal environment—its several departments and management levels—as it influences marketing decision making.
ეს მოიცავს კომპანიის შიდა გარემოს — კომპანიის დეპარტამენტებსა და მენეჯმენტის დონეებს - რადგან ისინი მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიღებაზე გავლენას ახდენენ.