ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 2
Primarily through innovative marketing and sales techniques, they have created niche markets for specialty shoes.
უპირველეს ყოვლისა, მარკეტინგისა და გასაღების ნოვატორული ტექნოლოგიების გამოყენებით მათ შექმნეს საბაზრო „ნიშები“ სპეციალური დანიშნულების ფეხსაცმელებისათვის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Even the once-stodgy U.S. Postal Service has developed innovative marketing to sell commemorative stamps, promote its priority mail services, and lift its image as a contemporary and competitive organization.
აშშ-ის სახელმწიფო საფოსტო სააგენტომ მიმართა ნოვატორულ მარკეტინგს, გაეყიდა სამახსოვრო მარკები, მოეხდინა საფოსტო მომსახურებების სტიმულირება და აემაღლებინა თავისი, როგორც თანამედროვე და კონკურენტუნარიანი ორგანიზაციის, იმიჯი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Through innovative marketing, Nike has built the ever-present swoosh into one of the best known brand symbols on the planet.
ინოვაციური მარკეტინგის მეშვეობით ნაიკმა თავისი ლოგო მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ბრენდის სიმბოლოდ აქცია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
It should be guided by five sustainable marketing principles: consumer-oriented marketing, customer-value marketing, innovative marketing, sense-of-mission marketing, and societal marketing.
ის აუცილებელია დაეფუძნოს მდგრადი მარკეტინგის ხუთ ძირითად პრინციპს: მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებაზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ინოვაციური მარკეტინგი, „მისიის შეგრძნების“ მარკეტინგი და საზოგადოებრივი მარკეტინგი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Innovative Marketing.
ინოვაციური მარკეტინგი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The principle of innovative marketing requires that the company continuously seek real product and marketing improvements.
ინოვაციური მარკეტინგის პრინციპის თანახმად, კომპანიამ აუცილებელია მუდმივად სცადოს პროდუქტის და მარკეტინგის გაუმჯობესება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
It should be guided by five sustainable marketing principles: consumer-oriented marketing, customer-value marketing, innovative marketing, sense-of-mission marketing, and societal marketing.
მდგრადი მარკეტინგის ხუთი ძირითადი პრინციპი ასეთია: მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი, მომხმარებლისთვის ფასეულობის მიწოდებაზე ორიენტირებული მარკეტინგი, ინოვაციური მარკეტინგი, მისიის აღქმის მარკეტინგი და საზოგადოებრივი მარკეტინგი.