ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
This section discusses marketing information in two special contexts: marketing research in small businesses and nonprofit organizations and international marketing research.
ამ ქვეთავში განხილულია ორი სპეციფიკური საკითხი: მარკეტინგული კვლევა მცირე ბიზნესსა და არაკომერციულ ორგანიზაციებში და საერთაშორისო მასშტაბის მარკეტინგული კვლევა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
International Marketing Research.
საერთაშორისო საქმიანობის მარკეტინგული კვლევა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
International marketing research has grown tremendously over the past decade.
საერთაშორისო მარკეტინგული კვლევა საგრძნობლად გაიზარდა გასული ათწლეულის მანძილზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Despite these problems, as global marketing grows, global companies have little choice but to conduct such international marketing research.
ამ პრობლემების მიუხედავად, საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარების დამსახურებაა, რომ გლობალურ კომპანიებს ევალებათ ასეთი კვლევების ჩატარება და არჩევანი თითქმის არ გააჩნიათ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Once recognized, many of the problems associated with international marketing research can be overcome or avoided.
თუ დადგინდება საერთაშორისო მარკეტინგულ კვლევასთან ასოცირებული პრობლემები, მათი გადაჭრა და თავიდან აცილება უკვე ისეთი რთული აღარ იქნება.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
International marketing researchers follow the same steps as domestic researchers but often face more and different problems.
მარკეტინგის საერთაშორისო მკვლევრები ისევე იქცევიან, როგორც ადგილობრივები, მაგრამ მათ ხშირად უფრო მეტი და განსხვავებული პრობლემების გადაჭრა უწევთ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Finally, culture and customs can strongly influence business buyer reactions to the marketer’s behavior and strategies, especially in the international marketing environment.
დაბოლოს, კულტურა და წეს-ჩვეულებები სერიოზულად განაპირობებს ბიზნესმყიდველის რეაქციას მარკეტოლოგის ქცევასა და სტრატეგიებზე, განსაკუთრებით საერთაშორისო მარკეტინგულ გარემოში.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მარკეტინგი პრაქტიკაში
International Marketing Manners: When in Rome, Do as the Romans Do.
საერთაშორისო მარკეტინგის წესი: სადაც ხარ, იქაური ქუდი დაიხურე!
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. ფასწარმოქმნის სტრატეგიები
Price has become a key element in the international marketing strategies of companies attempting to enter emerging markets, such as China, India, and Brazil.
ფასი გახდა იმ კომპანიების საერთაშორისო მარკეტინგული სტრატეგიების მთავარი ელემენტი, რომლებიც ცდილობენ დაიკავონ განვითარებადი, მაგალითად, ჩინეთის, ინდოეთის და ბრაზილიის ბაზრები.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
PHILIP KOTLER is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University.
ფილიპ კოტლერ ნორთვესტერნის უნივერსიტეტის, კელოგის მენეჯმენტის სკოლის, „ს. ჯონსონისა და შვილის“ სახელობის საერთაშორისო მარკეტინგის საპატიო პროფესორია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
He has consulted with many major U.S. and international companies in the areas of marketing strategy and planning, marketing organization, and international marketing.
იგი კონსულტაციებს უტარებდა აშშ-ისა და საერთაშორისო კომპანიებს მარკეტინგის ისეთ საკითხებში, როგორებიცაა: მარკეტინგული სტრატეგიები, მარკეტინგული დაგეგმვა, მარკეტინგული ფუნქციების ორგანიზება და საერთაშორისო მარკეტინგი.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Today, almost every firm, large or small, faces international marketing issues.
დღეს თითქმის ყველა ფირმას, დიდსა თუ პატარას, ეხება საერთაშორისო მარკეტინგის საკითხები.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Many U.S. companies have long been successful at international marketing: McDonald’s, Coca-Cola, Starbucks, GE, IBM, Colgate, Caterpillar, Boeing, and dozens of other American firms have made the world their market.
აშშ-ის მრავალი კომპანია საერთაშორისო მარკეტინგში დიდი ხნის განმავლობაში წარმატებული იყო — მაკდონალდსმა, კოკა-კოლამ, სტარბაქსმა, ჯიმ, აი-ბი-ემმა, ქოლგეითმა, ქეთერფილარმა, ბოინგმა და ბევრმა სხვა ფირმამ მსოფლიო საკუთარ ბაზრად გადააქცია.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
As shown in Figure 19.1, a company faces six major decisions in international marketing.
როგორც ნაჩვენებია სურათზე 19.1, კომპანიას უწევს ექვსი ძირითადი გადაწყვეტილების მიღება საერთაშორისო მარკეტინგის მხრივ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Before deciding whether to operate internationally, a company must understand the international marketing environment.
სანამ კომპანია გადაწყვეტს, დაიწყოს თუ არა საქმიანობა საერთაშორისო მასშტაბით, კარგად უნდა შეისწავლოს გლობალური მარკეტინგული გარემო.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Before going abroad, the company should try to define its international marketing objectives and policies.
სანამ საზღვარგარეთ განაგრძობს საქმიანობას, კომპანიამ უნდა განსაზღვროს საერთაშორისო მარკეტინგული მიზნები და პოლიტიკა.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Companies typically start with indirect exporting, working through independent international marketing intermediaries.
როგორც წესი, კომპანიები არაპირდაპირი ექსპორტით – დამოუკიდებელ საერთაშორისო მარკეტინგულ შუამავლებთან მუშაობით იწყებენ.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
International marketing intermediaries bring know-how and services to the relationship, so the seller normally makes fewer mistakes.
საერთაშორისო მარკეტინგული შუამავლები შემოდიან თავიანთი ცოდნითა და მომსახურებით ურთიერთობებში და, შესაბამისად, გამყიდველიც ნაკლებ შეცდომებს უშვებს.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Licensing is a simple way for a manufacturer to enter international marketing.
ლიცენზირება მწარმოებლისათვის უმარტივესი გზაა საერთაშორისო ბაზარზე შესვლისთვის.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Companies manage their international marketing activities in at least three different ways.
კომპანიები საერთაშორისო მარკეტინგულ საქმიანობას, სულ მცირე, სამი სხვადასხვა გზით მართავენ.