ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Our strategy”, said a Kodak marketing executive, “is to crystallize for consumers that they’re not only buying a printer today but also buying into three to four years of ink purchases”.
კოდაკის მარკეტინგის აღმასრულებელი აცხადებს: „ჩვენი სტრატეგიაა, მომხმარებელს ნათლად ვაცნობოთ, რომ ისინი დღეს მხოლოდ პრინტერს კი არ ყიდულობენ, ასევე იძენენ კარტრიჯსაც - სამიდან ოთხ წლამდე მოხმარების ვადით“.