მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. მარკეტინგი პრაქტიკაში
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“Our strategy”, said a Kodak marketing executive, “is to crystallize for consumers that they’re not only buying a printer today but also buying into three to four years of ink purchases”.
კოდაკის მარკეტინგის აღმასრულებელი აცხადებს: „ჩვენი სტრატეგიაა, მომხმარებელს ნათლად ვაცნობოთ, რომ ისინი დღეს მხოლოდ პრინტერს კი არ ყიდულობენ, ასევე იძენენ კარტრიჯსაც - სამიდან ოთხ წლამდე მოხმარების ვადით“.