მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
For example, The Nielsen Company (the world’s largest marketing research company) has offices in more than 100 countries, from Schaumburg, Illinois, to Hong Kong to Nicosia, Cyprus.
მაგალითად, მსოფლიოს უდიდესი მარკეტინგული კვლევის კორპორაცია ნილსენს მსოფლიოს 100-ზე მეტ ქვეყანაში გააჩნია თავისი ოფისები – დაწყებული ილინოისის შტატის ქალაქ შაუმბურგიდან, დამთავრებული ჰონკონგითა და ნიქოსიით.