ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In fact, today’s digital technologies, from Web sites and online social networks to cell phones, have empowered consumers and made marketing a truly interactive affair.
დღესდღეობით, ციფრული ტექნოლოგიების, ვებგვერდების, სოციალური ქსელებისა და მობილური ტელეფონების ეპოქაში, მომხმარებელი გაცილებით უფრო თავდაჯერებულია არჩევანის გაკეთებისას, ხოლო მარკეტინგი იქცა ჭეშმარიტ ინტერაქტიურ მექანიზმად.