ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Finally, the MIS helps users to analyze and use the information to develop customer insights, make marketing decisions, and manage customer relationships.
ბოლოს, მის-ი ინფორმაციის გამომყენებლებს საშუალებას აძლევს, გააანალიზონ და გამოიყენონ ინფორმაცია იმისათვის, რომ მყიდველები უკეთ შეიცნონ, მიიღონ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები და მართონ ურთიერთობები მომხმარებლებთან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Lastly, the MIS helps users analyze and use the information to develop customer insights, make marketing decisions, and manage customer relationships.
დაბოლოს, ის ეხმარება მყიდველებს, გააანალიზონ და გამოიყენონ ინფორმაცია იმისათვის, რომ კლიენტების შესახებ შეიქმნან წარმოდგენა, მიიღონ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები და მართონ ურთიერთობები მათთან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Thus, the MIS must make the information available to managers and others who make marketing decisions or deal with customers.
ამგვარად, მარკეტინგული კვლევების სპეციალისტებმა ინფორმაცია ხელმისაწვდომი უნდა გახადონ იმ პირებისათვის, რომლებიც მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებს იღებენ.