ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The company first gains a full understanding of the marketplace by researching customer needs and managing marketing information.
დასაწყისში, კომპანია იკვლევს მომხმარებელთა მოთხოვნილებებსა და სურვილებს და მართავს მარკეტინგულ ინფორმაციას, რათა სავაჭრო სივრცე სრულად შეისწავლოს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Chapters 3 through 6 address the first step of the marketing process— understanding the marketing environment, managing marketing information, and understanding consumer behavior.
მე-3-6 თავები შეეხება მარკეტინგული პროცესის პირველ საფეხურს, ანუ მარკეტინგული გარემოს გაგებას, მარკეტინგული ინფორმაციის მართვასა და მომხმარებლის ქცევის გარკვევას.