ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი III
They have several basic options : Functional groups based on knowledge or skill, as in the case of a university’s academic departments or the classic industrial units of research, engineering, manufacturing, marketing, and fi nance.
მათ რამდენიმე მარტივი ვარიანტი აქვთ: ფუნქციონალური ჯგუფები, რომლებიც ეფუძნებიან ცოდნას ან უნარებს, როგორც უნივერსიტეტის აკადემიური დეპარტამენტების ან კვლევითი, საინჟინრო, სამეწარმეო, მარკეტინგის და ფინანსების კლასიკური ინდუსტრიული ერთეულების შემთხვევაში.
2.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი III
For example, a product manager in a consumer goods company, responsible for the performance of a laundry detergent or low-fat snack, has what is primarily a coordinating role, spending much of the day pulling together functions essential to the product’s success: research, manufacturing, marketing, and sales.
.მაგალითად, სამომხმარებლო საქონლით მოვაჭრე კომპანიის პროდუქციის მენეჯერი, რომელიც პასუხისმგებელია სარეცხი საშუალებების ან დაბალცხიმოვანი წასახემსებლების წარმოებაზე, მაკოორდინირებელ როლსაც ასრულებს, უთმობს რა დღის უდიდეს ნაწილს პროდუქციის წარმატებისთვის აუცილებელი ფუნქციების - კვლევის, წარმოების, მარკეტინგის და გაყიდვების - შეჯერებას.