ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Written regulations cannot possibly cover all potential marketing abuses, and existing laws are often difficult to enforce.
დაწერილი კანონები მარკეტინგის ბოროტად გამოყენებას ყოველთვის ვერ ზღუდავს და ხშირად რთულია არსებული კანონების გატარება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The direct marketing industry has also faced growing concerns about invasion of privacy and Internet security issues that call for strong action by marketers and public policymakers to curb direct marketing abuses.
პირდაპირი მარკეტინგის სფეროში ასევე შეიმჩნევა პირადულობის დარღვევისა და ინტერნეტუსაფრთხოების პრობლემებიც, რაც მოითხოვს შესაბამისი ზომების მიღებას მარკეტოლოგებისა და საჯარო პოლიტიკის შემქმნელთაგან, რათა დაიცვან პირდაპირი მარკეტინგის შემოტევებისაგან.