ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing implementation is the process that turns marketing plans into marketing actions to accomplish strategic marketing objectives.
მარკეტინგული გეგმის განხორციელება არის პროცესი, რომელიც სტრატეგიული მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და გეგმებს მარკეტინგულ ქმედებებად აქცევს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
To be successful, companies must also be effective at implementation—turning marketing strategies into marketing actions.
წარმატებისათვის აუცილებელია მარკეტინგული სტრატეგიის ეფექტურად განხორციელებაც – მარკეტინგული სტრატეგიები უნდა გადავაქციოთ მარკეტინგულ მოქმედებებად.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The political environment consists of laws, agencies, and groups that influence or limit marketing actions.
პოლიტიკური გარემო შედგება კანონების, სააგენტოებისა და ჯგუფებისაგან, რომლებიც გავლენას ახდენენ ან ზღუდავენ მარკეტინგულ ქმედებებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sustainable marketing actions are more than just the right thing to do; they’re also good for business.
მდგრადი მარკეტინგული ქმედებები არა მხოლოდ სწორი და მართებულია, ბიზნესისთვისაც მომგებიანია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Moreover, even well-intentioned marketing actions that meet the current needs of some consumers may cause immediate or future harm to other consumers or the larger society.
ამას გარდა, ზოგჯერ ორმხრივ ინტერესებზე გათვლილი მარკეტინგული ქმედება აკმაყოფილებს მომხმარებელთა ერთი ნაწილის საჭიროებებს, მაგრამ აზარალებს ან მომავალში დააზარალებს სხვა მომხმარებლებს ან უფრო ფართო საზოგადოებას.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure socially and environmentally responsible marketing actions.
ჭეშმარიტად მდგრადი მარკეტინგი მოითხოვს კარგად ფუნქციონირებად მარკეტინგულ სისტემას, რომელშიც მომხმარებლები, კომპანიები, სამოქალაქო საზოგადოება და, ერთი სიტყვით, ყველა ერთად შრომობს გარემოსადმი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგული ღონისძიებებით.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure responsible marketing actions.
რეალურად მდგრადი მარკეტინგი ვერ იარსებებს კარგად მომუშავე მარკეტინგული სისტემის გარეშე, სადაც მომხმარებლები, კომპანიები, პოლიტიკის შემმუშავებლები და სხვები ერთად მუშაობენ პასუხისმგებლობის მქონე მარკეტინგული ღონისძიებების უზრუნველყოფის მიზნით.