ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
Marketing activities attempt to establish an image of the bank in customers' minds, and because of that image persuade customers to utilize that bank.
სამარკეტინგო საქმიანობის მიზანია, კლიენტების გონებაში ბანკის დადებითი იმიჯი შექმნან და ამ იმიჯის საშუალებით დაარწმუნონ კლიენტები, ამ ბანკით ისარგებლონ.
2.
საბანკო საქმე | ბანკები და საბანკო საქმე
Banks made popular through their marketing activities can often get by with paying a bit less to depositors and charging a bit more to borrowers.
ბანკებს, რომლებმაც პოპულარობას საკუთარი სამარკეტინგო საქმიანობის შედეგად მიაღწიეს, ზოგჯერ შეუძლიათ თავს ნება მისცენ, ოდნავ ნაკლები გადაუხადონ მეანაბრეებს და ოდნავ მეტი გადაახდევინონ სესხის ამღებთ.
3.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315
Business operations such as nature of revenue sources, products or services, and markets, including involvement in electronic commerce such as Internet sales and marketing activities.
სამეწარმეო ოპერაციები, როგორიცაა ამონაგების წყაროების ხასიათი, პროდუქცია ან მომსახურება და ბაზრები, მათ შორის, ელექტრონულ კომერციაში მონაწილეობა, როგორიცაა, ინტერნეტით გაყიდვები და მარკეტინგული საქმიანობა.
4.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315 (გადასინჯული 2019 წელს)
Business operations such as nature of revenue sources, products or services, and markets, including involvement in electronic commerce such as Internet sales and marketing activities.
სამეწარმეო ოპერაციები, როგორიცაა ამონაგების წყაროების ხასიათი, პროდუქცია ან მომსახურება და ბაზრები, მათ შორის, ელექტრონულ კომერციაში მონაწილეობა, როგორიცაა ინტერნეტის მეშვეობით გაყიდვები და მარკეტინგული საქმიანობა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Activities such as consumer research, product development, communication, distribution, pricing, and service are core marketing activities.
ძირითად მარკეტინგულ საქმიანობად მოიაზრება მომხმარებლის კვლევა, პროდუქტის განვითარება, კომუნიკაცია, დისტრიბუცია, ფასწარმოქმნა და მომსახურება.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The marketing concept starts with a well-defined market, focuses on customer needs, and integrates all the marketing activities that affect customers.
მარკეტინგის კონცეფცია იწყება ბაზრის განსაზღვრით, ყურადღებას აქცევს მყიდველთა მოთხოვნილებებს და აერთიანებს ყველა იმ მარკეტინგულ ქმედებას, რომელიც ეფექტს ახდენს მყიდველებზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
All said, as Figure 2.5 suggests, many marketing activities that might appear to be left out of the marketing mix are subsumed under one of the four Ps.
ყველა აღიარებს, რომ, სურათი 2.5-ის მიხედვით, შესაძლოა ბევრი მარკეტინგული საქმიანობა არ ჩანდეს, მაგრამ იგი აუცილებლად მოიაზრება ერთ-ერთი „P“-ს სახელის ქვეშ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Control consists of measuring and evaluating the results of marketing activities and taking corrective action where needed.
კონტროლი მარკეტინგული საქმიანობის შედეგების შეფასებასა და მაკორექტირებელი სამუშაოების ჩატარებას მოიცავს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Finally, marketing analysis provides information and evaluations needed for all the other marketing activities.
დაბოლოს, მარკეტინგული ანალიზი მარკეტინგული საქმიანობის განვითარებისათვის საჭირო ინფორმაციისა და შესაძლებლობების უზრუნველყოფას ემსახურება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Whereas marketing planning addresses the what and why of marketing activities, implementation addresses the who, where, when, and how.
ამგვარად, თუ მარკეტინგული გეგმა წყვეტს, რა და რატომ უნდა მოხდეს, მარკეტინგული გეგმის განხორციელება განსაზღვრავს, ვინ, სად, როდის და როგორ გააკეთებს საქმეს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
As the company expands, however, a marketing department emerges to plan and carry out marketing activities.
კომპანიის ზრდასთან ერთად, მარკეტინგის დეპარტამენტიც იზრდება, გეგმავს და ახორციელებს მარკეტინგულ საქმიანობას.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Under this organization, different marketing activities are headed by a functional specialist—a sales manager, an advertising manager, a marketing research manager, a customer service manager, or a new product manager.
ასეთ სტრუქტურაში სხვადასხვა მარკეტინგულ საქმიანობას ხელმძღვანელობს ფუნქციური სპეციალისტი — გაყიდვების მენეჯერი, რეკლამის მენეჯერი, მარკეტინგული კვლევის მენეჯერი, მყიდველთა მომსახურების მენეჯერი ან ახალი პროდუქციის განვითარების მენეჯერი.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
It measures the profits generated by investments in marketing activities.
იგი ზომავს მარკეტინგულ აქტივობებში განხორციელებული ინვესტიციებიდან შემოსულ მოგებას.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The natural environment involves the natural resources that are needed as inputs by marketers or that are affected by marketing activities.
ბუნებრივი გარემო ეწოდება ბუნებრივ რესურსებს, რომელთაც მარკეტოლოგი თავისი პროდუქციის გამოშვებისათვის იყენებს ან თავისი მარკეტინგული საქმიანობით ახდენს მათზე ზეგავლენას.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Many are backed by large budgets and a full complement of marketing activities.
ბევრს საკმაოდ დიდი ბიუჯეტი აქვს გამოყოფილი, რომელიც იხარჯება კომპლექსურ მარკეტინგულ აქტივობებზე.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
2. Are these marketing activities appropriate for this product?
2. რამდენად შეესაბამება აღნიშნული მარკეტინგული ღონისძიებები მოცემულ პროდუქტს?
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
The important thing is that the company must coordinate its logistics and marketing activities to create high market satisfaction at a reasonable cost.
აქ ყველაზე მნიშვნელოვანია ის ფაქტორი, რომ კომპანიამ მომხმარებლებში მაღალი დონის საბაზრო კმაყოფილების უზრუნველსაყოფად ლოგისტიკისა და მარკეტინგული საქმიანობების კოორდინაცია გონივრულ ფასად უნდა მოახდინოს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The producer directs its marketing activities (primarily personal selling and trade promotion) toward channel members to induce them to carry the product and promote it to final consumers.
მწარმოებელი მთელ თავის მარკეტინგულ ძალისხმევას (ძირითადად პერსონალურ გაყიდვასა და გამოფენებზე პროდუქციის გატანას) მიმართავს ამა თუ იმ შუამავალი ორგანიზაციისკენ, რათა მათ შეიძინონ და გაავრცელონ პროდუქტი საბოლოო მომხმარებლებამდე.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Using a pull strategy, the producer directs its marketing activities (primarily advertising and consumer promotion) toward final consumers to induce them to buy the product.
„მოქაჩვის“ სტრატეგიის გამოყენებისას მწარმოებელი თავის მარკეტინგულ ძალისხმევას (ძირითადად რეკლამასა და მომხმარებელთა სტიმულირებას) მიმართავს საბოლოო მომხმარებლისაკენ, რათა ამ უკანასკნელს პროდუქტის ყიდვისაკენ უბიძგოს.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
As with other marketing activities, the company wants to measure its return on sales investment.
როგორც კომპანიის სხვა მარკეტინგული ქმედებების შემთხვევაში, მას აქაც სურს განსაზღვროს, რა მოგებას იღებს გაყიდვებში ჩადებული ინვესტიციებიდან.