ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
According to Kraft’s senior director of marketing alliances, the sponsorships give Kraft “an opportunity to connect our snack brands with key audiences in a big way”.
კრაფტის მარკეტინგული ალიანსების უფროსი დირექტორი ამბობს, რომ სპონსორობა კრაფტს აძლევს „შესაძლებლობას, პროდუქცია შესაბამის მომხმარებელს ყველაზე ეფექტურად დაუკავშიროს“.