ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგი პრაქტიკაში
“Are your ears burning?” asks an online marketing analyst.
ერთ-ერთი ონლაინ მარკეტოლოგ-ანალიტიკოსი სვამს კითხვას: „როგორ ფიქრობთ, ჭორაობენ თქვენზე?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
“Marketers are tracking all kinds of data and they still can’t answer basic questions” about advertising accountability, says a marketing analyst, “because they don’t have real models and metrics by which to make sense of it”.
მარკეტინგის ერთ-ერთი ანალიტიკოსი აცხადებს: „მარკეტოლოგები აკონტროლებენ ყველა სახის მონაცემს და მაინც არ შეუძლიათ რეკლამის თვალსაზრისით ანგარიშვალდებულებასთან დაკავშირებულ მარტივ კითხვებს გასცენ პასუხი, რადგან მათ არ გააჩნიათ რეალური ანალიტიკური მოდელები და საზომი მექანიზმები, რომელთა დახმარებითაც შეძლებენ ანალიზს“.