ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But in recent years, marketers have assembled a host of new marketing approaches, everything from imaginative Web sites and online social networks to your cell phone.
ბოლო წლებში მარკეტოლოგებმა დაიწყეს ახალ-ახალი მეთოდების გამოყენება საიმიჯო ვებგვერდებითა და სოციალური ქსელებით დაწყებული და მობილური ტელეფონების აპლიკაციებით დამთავრებული.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Hence, most marketers now augment their mass-media marketing efforts with a rich mix of direct marketing approaches that promote brand-consumer interaction.
ამიტომაც, მრავალი კომპანია მყიდველებთან კომუნიკაციისას უკვე არსებულ მასობრივ მედიასაშუალებებს უმატებს პირდაპირი მარკეტინგის მიდგომებს, რაც ხელს უწყობს ბრენდსა და მომხმარებლებს შორის ურთიერთობას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Thus, reaching these message-saturated consumers effectively requires creative marketing approaches.
ამრიგად, ასეთ მომხმარებლებზე გასვლა მოითხოვს მარკეტინგისაგან კრეატიულ მიდგომებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Each group may require different marketing approaches.
თითოეულ ჯგუფს დასჭირდება სხვადასხვაგვარი მარკეტინგული მიდგომა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Some companies use age and life-cycle segmentation, offering different products or using different marketing approaches for different age and life-cycle groups.
ზოგიერთი კომპანია სეგმენტაციას ასაკისა და ოჯახის ცხოვრების ციკლის ფაზების მიხედვით ახდენს. ეს კი სხვადასხვა ასაკისა და ცხოვრების ციკლის ჯგუფებისათვის სხვადასხვა პროდუქტის შეთავაზებასა და განსხვავებული მარკეტინგული მიდგომის გამოყენებას გულისხმობს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
However, because services differ from tangible products, they often require additional marketing approaches.
მიუხედავად ამისა, ვინაიდან მომსახურება მატერიალური პროდუქტებისაგან განსხვავდება, მათ დამატებითი მარკეტინგული მიდგომები სჭირდებათ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
But marketers must be careful to use these new direct marketing approaches wisely.
მაგრამ მარკეტოლოგებმა პირდაპირი მარკეტინგის ეს მიდგომები დაკვირვებით უნდა გამოიყენონ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Thus, online marketing requires new marketing approaches.
ამდენად, ონლაინმარკეტინგს ახალი მარკეტინგული მიდგომები სჭირდება.