ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი V, რასა
Gilroy’s argument urges the end of raciology, and yet his book, like others on African American culture in particular, leaves the reader with the sense that globalised societies and cultures are finding more and more ways to use race: as a niche for marketing, as a source of commodifiable.
გილროის არგუმენტი უბიძგებს რასიოლოგიის დასასრულს და აფროამერიკულ კულტურაზე სხვა ნაშრომების მსგავსად, ეს წიგნიც მკითხველს ისეთ წარმოდგენას უქმნის, თითქოს გლობალიზებული საზოგადოებები რასის გამოყენებისათვის სულ უფრო მეტ გზებს პოულობენ: როგორც თავშესაფარი მარკეტინგისთვის, როგორც საქონლის წყარო.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Many people think of marketing as only selling and advertising.
ბევრი ადამიანი მარკეტინგს აღიქვამს, როგორც უბრალოდ გაყიდვასა და რეკლამირებას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Hence, we define marketing as the process by which companies create value for customers and build strong customer relationships in order to capture value from customers in return.
ამრიგად, ჩვენ მარკეტინგს განვმარტავთ, როგორც პროცესს, რომლის დროსაც კომპანიები ქმნიან ფასეულობას მყიდველებისთვის და მათთან აყალიბებენ მჭიდრო ურთიერთობებს, რათა სანაცვლოდ მყიდველებისგან მიიღონ ის, რასაც თვითონ აფასებენ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Although we think of marketing as being carried out by sellers, buyers also carry out marketing.
მიუხედავად იმ აზრისა, რომ მარკეტინგს ახორციელებენ გამყიდველები, რეალობაა, რომ მყიდველებიც დიდ როლს თამაშობენ მასში.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Unfortunately, however, some companies still treat sales and marketing as separate functions.
სამწუხაროდ, ზოგიერთი კომპანია გაყიდვებსა და მარკეტინგს ცალ-ცალკე ფუნქციად მოიაზრებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
In previous chapters, we discussed direct marketing as direct distribution—as marketing channels that contain no intermediaries.
წინა თავებში განვიხილეთ პირდაპირი მარკეტინგი, როგორც პირდაპირი დისტრიბუცია ანუ, მარკეტინგული არხები, რომლებსაც არ გააჩნია შუამავლები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
We also include direct marketing as one element of the promotion mix—as an approach for communicating directly with consumers.
ჩვენ პირდაპირი მარკეტინგი ასევე შევიტანეთ მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ ელემენტად როგორც მომხმარებლებთან პირდაპირ კომუნიკაციის მეთოდი.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Most companies still use direct marketing as a supplementary channel or medium.
კომპანიების უმეტესობა კვლავაც იყენებს პირდაპირ მარკეტინგს, როგორც დამატებით არხს ან საშუალებას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As with other direct marketing forms, marketers who use them risk backlash from consumers who may resent such marketing as an invasion of their privacy.
როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, ის მარკეტოლოგები, რომლებიც ამ ფორმებს მიმართავენ, მომხმარებლების მხრიდან უარყოფის რისკის ქვეშ დგანან, ვინაიდან მათ შესაძლოა ასეთი ტიპის მარკეტინგი პირადი ცხოვრების პრინციპების ხელყოფად ჩათვალონ.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
• Formulated marketing: As small companies achieve success, they inevitably move toward more-formulated marketing.
ფორმულირებული მარკეტინგი: წარმატების მიღწევასთან ერთად, პატარა კომპანიები უფრო მეტად ფორმულირებული მარკეტინგისკენ იხრებიან.