მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
His administrative posts have included Chair of Marketing, Associate Director of the Undergraduate Business Program, Director of the Business Honors Program, and many others.
მისი ადმინისტრაციული თანამდებობების ჩამონათვალი მოიცავს მარკეტინგის კათედრის გამგის, ბიზნესპროგრამების დირექტორის მოადგილის, ბიზნესჯილდოების პროგრამის დირექტორისა და სხვა თანამდებობებს.