ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | წინასიტყვაობა
Lee’s colleagues in the Department of Organization, Leadership, and Marketing at the Bloch School have done their part, and he is grateful to Raj Arora, Gene Brown, Rita Cain, Pam Dobies, Mark Parry, Michael Song, and Rob Waris.
ბლოხის სკოლის „ორგანიზაციის, ლიდერშიფის და მარკეტინგის დეპარტამენტში“ მომუშავე ლის კოლეგებმა წიგნის თავიანთი ნაწილი შეასრულეს და ლი მადლობას უხდის ამისათვის: რაჯ არორას, ჯინ ბრაუნს, რიტა კეინს, პემ დობის, მარკ პარის, მაიკლ სონგს და რობ უარისს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The company halted rapid expansion and instead poured money back into improving the food, the service, the atmosphere, and marketing at existing outlets.
კომპანია ნამდვილად სწრაფად გაიზარდა, ხოლო შემოსული თანხები დააბანდა კვების, მომსახურების, ატმოსფეროსა და მარკეტინგის განვითარებაში.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Thus, Schwab has mastered interactive marketing at all three levels—calls, clicks, and personal visits.
ამდენად, შვაბმა დახვეწა ინტერაქტიური მარკეტინგი სამივე დონეზე — სატელეფონო ზარებით, ელექტრონულად და პირადი ვიზიტებით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
PHILIP KOTLER is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University.
ფილიპ კოტლერ ნორთვესტერნის უნივერსიტეტის, კელოგის მენეჯმენტის სკოლის, „ს. ჯონსონისა და შვილის“ სახელობის საერთაშორისო მარკეტინგის საპატიო პროფესორია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
The brand spent heavily on advertising and marketing at a time when rivals were retrenching.
ბრენდმა საკმაოდ სოლიდური თანხები დახარჯა რეკლამასა და მარკეტინგზე, მაშინ როდესაც მისი კონკურენტები ამ მიმართულებით ხარჯებს ამცირებდნენ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
“He said we needed to turn that around,” recalls Venki Rao, an IT leader in global sales and marketing at GE Power Systems, a division focused on energy systems and products.
ჯენერლ ელექტრონიქსს ფაუერ სისტემის გლობალური გაყიდვებისა და მარკეტინგის განყოფილების კომპიუტერული მიმართულების ხელმძღვანელი ვენკი რაო ამბობს: „მან თქვა, რომ ჩვენ ეს პრაქტიკა უნდა შეგვეცვალა."