მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Ultimately, the users control the content, so social network marketing attempts can easily backfire.
საბოლოო ჯამში, მაინც მომხმარებლები აკონტროლებენ ინფორმაციას. შესაბამისად სოციალური ქსელებით წარმოებული მარკეტინგის მცდელობებმა შესაძლოა საპირისპირო შედეგები გამოიწვიოს.