ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Ultimately, the users control the content, so social network marketing attempts can easily backfire.
საბოლოო ჯამში, მაინც მომხმარებლები აკონტროლებენ ინფორმაციას. შესაბამისად სოციალური ქსელებით წარმოებული მარკეტინგის მცდელობებმა შესაძლოა საპირისპირო შედეგები გამოიწვიოს.