მედიასისტემების შედარება | ჩრდილო ატლანტიკური ანუ ლიბერალური მოდელი
ავტორი: დენიელ ჰელინი
მთარგმნელი: მერაბ ბასილაია
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: პოლიტიკა
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2004
თარგმნის წელი: 2015
With the growth of department stores and brand-name marketing beginning in the late nineteenth century, the percent of newspaper revenues derived from advertising increased from 44.0 percent in 1879 to 70.9 percent in 1929.
უნივერსალური მაღაზიების მომრავლებისა და ბრენდული სახლების მარკეტინგის განვითარებასთან ერთად, რაც მეცხრამეტე საუკუნის მიწურულიდან დაიწყო, გაზეთების სარეკლამო შემოსავლებმა 1879 წლის 44.0 პროცენტიდან, 1929 წლის 70.9 პროცენტამდე აიწია.