მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
If marketers choose immediate sales-producing actions in all these cases, their marketing behavior might well be described as immoral or even amoral.
თუ მარკეტოლოგი ნებისმიერ შემთხვევაში უპირატესობას მიანიჭებს გაყიდვების მყისიერ მაჩვენებელს, ასეთ მარკეტინგს შეგვიძლია ვუწოდოთ მორალს მოკლებული და ამორალურიც კი.