ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
If marketers choose immediate sales-producing actions in all these cases, their marketing behavior might well be described as immoral or even amoral.
თუ მარკეტოლოგი ნებისმიერ შემთხვევაში უპირატესობას მიანიჭებს გაყიდვების მყისიერ მაჩვენებელს, ასეთ მარკეტინგს შეგვიძლია ვუწოდოთ მორალს მოკლებული და ამორალურიც კი.