ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
As a result, they suggest, marketers are shifting ever-larger portions of their marketing budgets away from old-media mainstays such as 30-second TV commercials and glossy magazine ads to digital and other new-age media.
შედეგად, მარკეტოლოგები თავიანთ მარკეტინგულ ხარჯებზე გამოყოფილი ბიუჯეტის უდიდეს ნაწილს უკვე სხვა მიმართულებას აძლევენ და ძველი მედიასაშუალებების ნაცვლად, როგორიცაა 30-წამიანი ტელერეკლამა ან პრიალა ჟურნალის ფურცლებზე რეკლამის განთავსება,ახალ ეპოქაში არსებულ სხვა საშუალებებს იყენებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Although public relations still capture only a small portion of the overall marketing budgets of most firms, PR can be a powerful brand-building tool.
მიუხედავად იმისა, რომ საზოგადოებასთან ურთიერთობა მრავალი კომპანიის საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტის მხოლოდ მცირე ნაწილს შეადგენს, პიარი საკმაოდ მძლავრი იარაღია ბრენდის განვითარებისათვის.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Although PR still captures only a small portion of the overall marketing budgets of most firms, PR is playing an increasingly important brand-building role.
მიუხედავად იმისა, რომ პიარს კომპანიების უმრავლესობაში საერთო მარკეტინგული ბიუჯეტის მხოლოდ მცირე ნაწილი უჭირავს, იგი ბრენდის გაძლიერების თვალსაზრისით უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
When the Great Recession of 2008 battered the automobile industry, most car companies slashed their marketing budgets and battened down the hatches to weather the economic storm.
როდესაც 2008 წლის დიდმა რეცესიამ საავტომობილო მრეწველობას შემოუტია, მანქანათმწარმოებელი კომპანიების უმეტესობამ მარკეტინგისათვის გამოყოფილი ბიუჯეტები შეამცირა და კრიზისისათვის მზადება დაიწყო.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
As rivals were cutting their marketing budgets, an opportunistic Hyundai increased its spending.
თუ მისი კონკურენტები რეკლამაზე გამოყოფილ თანხებს მაქსიმალურად ეკონომიურად ხარჯავდნენ, ჰიუნდაიმ დანახარჯები გაზარდა.