ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Greater consumer control means that, in building customer relationships, companies can no longer rely on marketing by intrusion.
კლიენტების მხრიდან უფრო აქტიური კონტროლი გულისხმობს იმას, რომ მათთან ურთიერთობისას კომპანიებს ვეღარ ექნებათ „შეჭრითი“ მიდგომა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Instead, marketers must practice marketing by attraction—creating market offerings and messages that involve consumers rather than interrupt them.
პირიქით, მათ უნდა აწარმოონ „მოხიბვლითი“ მარკეტინგი — შექმნან ისეთი შეთავაზებები, რომლებიც მომხმარებლების ყურადღებას მიიპყრობს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
A growing part of the new customer dialogue is consumer-generated marketing, by which consumers themselves are playing a bigger role in shaping their own brand experiences.
მყიდველების დიალოგის ერთ-ერთი მზარდი სახეობაა მომხმარებლის მიერ წარმოებული მარკეტინგი, რომლის დროსაც მომხმარებლებს მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვთ კომპანიის ბრენდის განვითარებაში.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing by the numbers.
მარკეტინგი ციფრებით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing By The Numbers.
მარკეტინგი ციფრებით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing By The Numbers.
მარკეტინგი ციფრებით.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
In fact, test marketing by consumer-goods firms has been declining in recent years.
სამომხმარებლო საქონლის მწარმოებელი კომპანიების ტესტ-მარკეტინგი ბოლო წლებში საკმაოდ მცირდება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition continues its emphasis on measuring and managing return on marketing, including many new end-of-chapter financial and quantitative marketing exercises that let students apply analytical thinking to relevant concepts in each chapter and link chapter concepts to the text’s innovative and comprehensive Appendix 2: Marketing by the Numbers.
მეთოთხმეტე გამოცემაში კვლავ ხდება აქცენტის გაკეთება მარკეტინგიდან შემოსული მოგების გაზომვასა და მართვაზე, მრავალი თავის ბოლოს მოცემული ახალი ფინანსური და რაოდენობრივი მარკეტინგული სავარჯიშოების ჩათვლით, რომლებიც სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ ანალიტიკური აზროვნება თითოეულ თავში მოცემულ შესაბამის ცნებებთან დაკავშირებით და თავიანთი ცნებები დაუკავშირონ ტექსტის ინოვაციურ და კომპლექსურ მე-2 დანართს: მარკეტინგი ციფრებით.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• Marketing by the Numbers.
მარკეტინგი ციფრებით:
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
An exercise at the end of each chapter lets students apply analytical and financial thinking to relevant chapter concepts and links the chapter to Appendix 2, Marketing by the Numbers.
თითოეული თავის ბოლოს მოცემული სავარჯიშო სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, ანალიტიკური და ფინანსური აზროვნების საფუძველზე კარგად გაიაზრონ თითოეულ თავში განხილული ცნებები;
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• Marketing by the Numbers appendix.
დანართი მარკეტინგი ციფრებით.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
A firm normally gets into international marketing by simply shipping out its goods.
როგორც წესი, კომპანია საერთაშორისო მარკეტინგში უბრალოდ, თავისი საქონლის სხვაგან გაგზავნით ერთვება.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Marketing by the Numbers Exercise Set One.
მარკეტინგი ციფრებით, სავარჯიშოთა პირველი ნაკრები.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Marketing by the Numbers Exercise Set Two.
მარკეტინგი ციფრებით, სავარჯიშოთა მეორე კომპლექტი.