ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Socially responsible marketing calls for segmentation and targeting that serve not just the interests of the company but also the interests of those targeted.
სოციალურად პასუხისმგებელი მარკეტინგი ისეთი სეგმენტაციისა და მიზნობრივი ბაზრის შერჩევისაკენ მოუწოდებს, რომელიც არა მხოლოდ კომპანიის ინტერესებს ემსახურება, არამედ მიზანში მოხვედრილი პირების უფლებებსაც იცავს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
In between, frequent discussions and examples show how sustainable marketing calls for socially and environmentally responsible actions that meet both the immediate and the future needs of customers, companies, and society as a whole.
შიგადაშიგ კი მოცემულია განხილვა და მაგალითები, რომლებიც გვიჩვენებს, თუ როგორ მოუწოდებს მდგრადი მარკეტინგი კომპანიებს სოციალურად და გარემოს დაცვის თვალსაზრისით საპასუხისმგებლო ქმედებებისაკენ, რაც აკმაყოფილებს მომხმარებლების, კომპანიების და ზოგადად საზოგადოების როგორც მიმდინარე, ისე მომავალ საჭიროებებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Modern marketing calls for more than just creating customer value by developing a good product, pricing it attractively, and making it available to target customers.
თანამედროვე მარკეტინგი მოგვიწოდებს, რომ კომპანიები არ უნდა შემოიფარგლონ მხოლოდ კარგი პროდუქტით, შესაბამისი ფასების დაწესებითა და სამიზნე კლიენტისათვის პროდუქტის ხელმისაწვდომობით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sustainable marketing calls for socially and environmentally responsible actions that meet the present needs of consumers and businesses while also preserving or enhancing the ability of future generations to meet their needs.
მდგრადი მარკეტინგი მოითხოვს გარემოს მიმართ სამართლიან ქმედებებს, რომლებიც აკმაყოფილებს მომხმარებლებისა და ბიზნესების მოთხოვნილებებს და, ამავე დროს, მომავალ თაობებსაც უნარჩუნებს შესაძლებლობას, საკუთარი მოთხოვნილებები დაიკმაყოფილონ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sustainable marketing calls for socially and environmentally responsible actions that meet both the immediate and future needs of customers and the company.
მდგრადი მარკეტინგი მოითხოვს საზოგადოებისა და გარემოს წინაშე პასუხისმგებლობით აღსავსე ქმედებებს, რომლებიც მომხმარებლისა და კომპანიის როგორც მიმდინარე, ისე სამომავლო საჭიროებებს აკმაყოფილებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sustainable marketing calls for more responsible actions by both businesses and consumers.
მდგრადი მარკეტინგი უფრო გონივრულ ქმედებებს მოითხოვს როგორც კომპანიების, ისე მომხმარებლებისგან.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Enlightened marketing calls for building long-term consumer loyalty and relationships by continually improving the value consumers receive from the firm’s market offering.
კარგი მარკეტინგი ნიშნავს მომხმარებლების გრძელვადიანი კეთილგანწყობის მოპოვებას და მათთან ურთიერთობის დამყარებას, სულ უფრო მეტი ფასეულობის მარკეტინგული შეთავაზებებიდან.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sustainable marketing calls for products that are not only pleasing but also beneficial.
მდგრადი მარკეტინგი ითხოვს არა მხოლოდ სასიამოვნო, არამედ სასარგებლო პროდუქტის შექმნას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Sustainable marketing calls for meeting the present needs of consumers and businesses while preserving or enhancing the ability of future generations to meet their needs.
მდგრადი მარკეტინგი ითხოვს მომხმარებლებისა და ბიზნესების ამჟამინდელი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებას და ამავე დროს, მომავალი თაობების მოთხოვნილებების დაკმაყოფილების შესაძლებლობის შენარჩუნებას ან გაუმჯობესებას.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Whereas the marketing concept recognizes that companies thrive by fulfilling the day-to-day needs of customers, sustainable marketing calls for socially and environmentally responsible actions that meet both the immediate and future needs of customers and the company.
მარკეტინგის კონცეფცია აღიარებს, რომ კომპანიები მომხმარებლების ყოველდღიური მოთხოვნილებების დაკმაყოფილების წყალობით აღწევენ წარმატებას, ხოლო მდგრადი მარკეტინგი ნიშნავს სოციალური და ეკოლოგიური პასუხისმგებლობის მქონე ნაბიჯების გადადგმას, რათა დაკმაყოფილდეს მომხმარებლებისა თუ კომპანიის ამჟამინდელი და სამომავლო მოთხოვნილებები.