ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 6
• Develop a marketing campaign for the student company or for Cyberpens.
• შეიმუშავეთ სამარკეტინგო კამპანია მოსწავლეთა კომპანიის ან კიბერკალმისტრებისათვის.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 11
• Work with the students to develop a marketing campaign for Cyberpens.
• იმუშავეთ მოსწავლეებთან ერთად კიბერკალმისტრების სამარკეტინგო კამპანიის შესამუშავებლად.
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 15
Challenge them to develop a marketing campaign for people in another country.
დაავალეთ, შეიმუშაონ ამ პროდუქტების სხვა ქვეყნებში გასაღების კამპანია.
4.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელოს, თავი 15
For example, develop a marketing campaign for U.S. cars in Japan, U.S. perfume in France, or baseball-related apparel in Germany.
მაგალითად, შეიმუშავეთ იაპონიაში ამერიკული მანქანების გასაღების კამპანია, ამერიკული პარფიუმერიის საფრანგეთში გასაღების კამპანია ან ბეისბოლთან დაკავშირებული ტანსაცმლის გერმანიაში გასაღების კამპანია.
5.
ძილისპირული | თავი 44
A marketing campaign.
მარკეტინგული კამპანია.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Merrill Lynch recently launched a marketing campaign aimed at helping boomers with retirement planning:
მერილ ლინჩმა წამოიწყო მარკეტინგული კამპანია, რომლის მიზანი იყო, დახმარებოდნენ ბეიბი-ბუმერებს საპენსიო პერიოდის დაგეგმვაში:
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგი პრაქტიკაში
This can stretch a marketing campaign that would have reached one million prospects into one that reaches eight million or ten million prospects, most of them new.
ასეთი მიდგომით ერთ მილიონ მიმღებზე გათვლილი მარკეტინგული კამპანია შესაძლოა რვა ან ათ მილიონ მიმღებზე, ძირითადად ახალ მომხმარებლებზე ორიენტირებულ აქტივობად გადაიქცეს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The ambassadors generated lots of online buzz, all within the context of CocaCola’s broader “Open Happiness” marketing campaign.
ამ ელჩებმა საკმაოდ აქტიურად შეუწყვეს ხელი ონლაინრეჟიმში ინფორმაციის გაცვლა-გამოცვლას და ეს მოხდა კოკა-კოლას ყოვლისმომცველი „ღია ბედნიერების“ მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The new marketing campaign first singles out customers depending on where they are.
მარკეტინგის ახალი კამპანიის ფარგლებში კლიენტების ამოცნობა მათი თავდაპირველი ადგილმდებარეობის მიხედვით ხდება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. მარკეტინგი პრაქტიკაში
To do this, Kodak launched a “Think-Ink” marketing campaign, built around the visual image “ThINK” with the first two letters in black and the last three in gold.
ამისათვის კოდაკმა წამოიწყო მარკეტინგული კამპანია სინქ ინკი, შექმნა ვიზუალური სახე სინქი, რომლის პირველი ორი ასო შავ ფერად გააკეთა, ხოლო ბოლო სამი – ოქროსფრად.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• The “Häagen-Dazs loves honey bees” integrated marketing campaign has helped make Häagen-Dazs more than just another premium ice cream brand—it’s now “a brand with a heart and a soul.”
დაეხმარა კომპანია ჰაგენ-დაცს ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანია ჰაგენ-დაცს უყვარს ფუტკრები გამხდარიყო იმაზე მეტი, ვიდრე მხოლოდ ერთი ნაყინის ბრენდი — ახლა იგი უკვე არის „ბრენდი სულითა და გულით“;
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Thus, the “Häagen-Dazs loves honey bees” integrated marketing campaign uses a rich, well-coordinated blend of communications elements to successfully deliver HäagenDazs’ unique message and positioning.
ამდენად, "ჰაგენ-დაცს უყვარს ფუტკრები" ინტეგრირებული მარკეტინგული კამპანია იყენებს კარგად კოორდინირებულ კომუნიკაციის ელემენტებს, რომ მომხმარებელს ეფექტურად მიაწოდოს ინფორმაცია ჰაგენ-დაცის პოზიციონირებისა და არსის შესახებ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Pepsi is backing the effort with a big-budget traditional and social marketing campaign.
პეპსი პარალელურად აწარმოებს მსხვილბიუჯეტიან, ტრადიციულ, სოციალური მარკეტინგის კამპანიას.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
The brand and logo (Sonic’s distinctive yellow thunderbolt) will be displayed on the product and its packaging and reinforced by its prominence in the introductory marketing campaign.
ბრენდი და ემბლემა (სონიკის გამორჩეული ყვითელი ელვა) დაამშვენებენ პროდუქტს, შეფუთვას და თავდაპირველი მარკეტინგული კამპანიის დროს ამის კიდევ უფრო მეტად აფიშირება მოხდება.