ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
The strengthening of the Bank's positions in the retail market and increase of sales were mainly due to the successful introduction of new products and effective marketing campaigns.
საცალო ბაზარზე პოზიციების გამყარება და გაყიდვების გაზრდა მნიშვნელოვნად განაპირობა წლის განმავლობაში ბანკის მიერ ახალი პროდუქტების წარმატებით დანერგვამ და ეფექტურმა მარკეტინგულმა კამპანიებმა.
2.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი II, აწმყო
To take just some examples: market research companies have rich and detailed descriptions of how consumption patterns spread across space, ‘social maps of desire’ as Dick Hebdige has called them, which regulate marketing campaigns, product launches, the establishment of retail outlets.
მოვიყვანოთ რამდენიმე მაგალითი: კომპანიებს, რომლებიც ბაზარს იკვლევენ, უამრავი და დეტალური აღწერილობა აქვთ იმის შესახებ, თუ როგორ ვრცელდებიან სამომხმარებლო მოდელები სივრცეში, ანუ, როგორც დიკ ჰებდიჯმა უწოდა, „სოციალური სურვილების რუკები“, რომლებიც არეგულირებენ სამარკეტინგო კამპანიებს, ახალი პროდუქციის წარმოებასა და საცალო გასაღების ბაზრების შექმნას.
3.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
Take film: as producers sell into world markets, budgets for individual films increase so risks have to be minimised, leading to tighter control of the creative side of the production by market research and stars, since these are the lynchpins of marketing campaigns.
ავიღოთ კინო: პროდიუსერებს პროდუქტი მსოფლიო ბაზარზე გააქვთ, ცალკეული ფილმის ბიუჯეტი იზრდება ისე, რომ რისკი მინიმუმამდე დავიდეს, რაც იწვევს ნაწარმის შემოქმედებითი მხარის ზედმიწევნით კონტროლს ბაზრის კვლევის შედეგების მიერ და ვარსკვლავების მოზიდვას, რადგან ისინი არიან მარკეტინგული კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა.
4.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, ინტერნეტი და ტექნოკულტურა
That weekend is crucial to the US film industry because it is a measure not of reviews and word of mouth but of marketing strategies and star power and can become the basis for further marketing campaigns.
ეს კვირა გადამწყვეტია აშშ-ს კინოინდუსტრიისთვის, რადგან საზომია არა მიმოხილვისა და ზეპირი გამოხმაურების, არამედ მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ვარსკვლავთა ძალისათვის და შესაძლოა გახდეს უფრო ფართო მარკეტინგული კამპანიის საფუძველი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
To supplement their marketing campaigns, companies now routinely post their latest ads and made-for-the-Web videos on video-sharing sites.
კომპანიები გამუდმებით აქვეყნებენ თავიანთ ახალ-ახალ სარეკლამო განცხადებებსა და რგოლებს ვიდეომასალის გამზიარებელ ვებგვერდებზე.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Various government agencies are now designing social marketing campaigns to encourage energy conservation and concern for the environment or discourage smoking, excessive drinking, and drug use.
მრავალი სამთავრობო სააგენტო კი სოციალური მარკეტინგის კამპანიას აწარმოებს, რომელთა მიზანია ენერგორესურსების შენახვა-შენარჩუნება, გარემოს დაცვა, სიგარეტის, ზედმეტი ალკოჰოლისა და ნარკოტიკების მოხმარების აკრძალვა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Companies now sponsor dozens of cause-related marketing campaigns each year.
კომპანიები აფინანსებენ მიზეზთან დაკავშირებულ ბევრ მარკეტინგულ კამპანიას ყოველ წელს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Through online conversations with and among adidas Insiders, company marketers can quickly gather real-time consumer feedback about brand perceptions, product ideas, and marketing campaigns.
ადიდასის შიდა ქსელის მონაწილეებთან ონლაინსაუბრების მეშვეობით, კომპანიის მარკეტოლოგებს შეუძლიათ სწრაფად მიიღონ მომხმარებელთა მოსაზრებები ბრენდის აღქმის, ახალი პროდუქტის შესახებ იდეებისა და მარკეტინგული კამპანიების გარშემო.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
For many companies, labels have become an important element in broader marketing campaigns.
მრავალი კომპანიისათვის ეტიკეტი უფრო ყოვლისმომცველი მარკეტინგული კამპანიის მნიშვნელოვან ნაწილად გადაიქცა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. კომპანიის მაგალითი
R&R Partners, the ad agency handling the Las Vegas marketing campaigns, made an important discovery that supports Kent’s point of view.
სარეკლამო კომპანია ერ & ერ პარტნერსმა, რომელიც ლას-ვეგასის მარკეტინგულ კამპანიას აწარმოებს, მნიშვნელოვანი აღმოჩენა გააკეთა, რომელიც კენტის მოსაზრებას ეხმაურება.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The Dewmocracy consumer-generated marketing campaigns have produced successful new, customer-approved Mountain Dew flavors at very little cost (the brand didn’t spend a dollar on media throughout the process).
დიუმოქრასის მომხმარებლების წარმოებული მარკეტინგული კამპანიის წყალობით შეიქმნა მათ მიერ მოწონებული, ახალი, წარმატებული არომატები მცირე დანახარჯებით (ბრენდს ამ პროცესში ერთი დოლარიც კი არ დაუხარჯავს მედიასაშუალებებზე).
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
A recent study by the DMA found that 79 per cent of all direct marketing campaigns employ e-mail.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის ერთ-ერთი კვლევით დადასტურდა, რომ ყველა პირდაპირი მარკეტინგის კამპანიის 79% იყენებს ელექტრონულ ფოსტას.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“These new targeted campaigns are driving 2,500 percent more revenue per e-mail than [our] average marketing campaigns”.
ამ ახალი სამიზნე კამპანიების წყალობით, 2500%-ით მეტი შემოსავალი შემოვიდა ყოველ ელექტრონულ შეტყობინებაზე, ვიდრე ჩვენი საშუალო მერკეტინგული კამპანიებიდან“.
14.
დიდი ინგლისურ-ქართული ონლაინ ლექსიკონი | ასო B-10
Small businesses typically do not have bloated budgets that can cover marketing campaigns.
მცირე ბიზნესს, როგორც წესი, არ აქვს გაბერილი ბიუჯეტი, რომელსაც შეუძლია მარკეტინგული კამპანიების დაფარვა.