მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
At Walmart, if purchasing can’t obtain the lowest prices from suppliers, or if operations can’t distribute merchandise at the lowest costs, then marketing can’t deliver on its promise of unbeatable low prices.
მაგალითად, ვოლმარტის მიზანია მყიდველის ფასეულობისა და კმაყოფილების შეგრძნების შექმნა მისთვის სასურველი პროდუქტის მაქსიმალურად დაბალ ფასად მიწოდებით.