ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
At Walmart, if purchasing can’t obtain the lowest prices from suppliers, or if operations can’t distribute merchandise at the lowest costs, then marketing can’t deliver on its promise of unbeatable low prices.
მაგალითად, ვოლმარტის მიზანია მყიდველის ფასეულობისა და კმაყოფილების შეგრძნების შექმნა მისთვის სასურველი პროდუქტის მაქსიმალურად დაბალ ფასად მიწოდებით.