ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
თიბისი ბანკი | პილარ 3-ის წლიური ანგარიშგება 2019, ბანკის დირექტორატი და აღმასრულებელ დონეზე არსებული კომიტეტების შემადგენლობა
Deputy Chief Executive Officer, Marketing Communications and Micro, Small & Medium Enterprises Banking.
გენერალური დირექტორის მოადგილე, მცირე, საშუალო და მიკრო სეგმენტის საბანკო მომსახურება და მარკეტინგი.
2.
თიბისი ბანკი | პილარ 3-ის წლიური ანგარიშგება 2019, ბანკის დირექტორატი და აღმასრულებელ დონეზე არსებული კომიტეტების შემადგენლობა
The Director of Marketing Communications and Micro, Small & Medium Enterprises Banking reports to the Chief Executive Officer.
მცირე, საშუალო და მიკრო სეგმენტის ასევე მარკეტინგისა და კორპორატიული კომუნიკაციების განყოფილების დირექტორი ანგარიშვალდებულია გენერალური დირექტორის წინაშე.
3.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
Traffic data used for marketing communications services or for the provision of value added services should also be erased or made anonymous after the provision of the service.
მარკეტინგული საკომუნიკაციო მომსახურებისთვის ან დამატებითი ღირებულების მომსახურების გაწევისთვის გამოყენებული შეტყობინებების მონაცემები ასევე უნდა წაიშალოს ან გახდეს ანონიმური მომსახურების მიწოდების შემდეგ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. ფასწარმოქმნის სტრატეგიები
Some companies might also reduce their product quality, services, and marketing communications to retain profit margins, but this will ultimately hurt long-run market share.
ზოგიერთმა კომპანიამ ასევე უნდა შეამციროს თავისი პროდუქტის ხარისხი, მომსახურებები და მარკეტინგული კომუნიკაციები, რათა სასურველი მოგების მარჟას მიაღწიოს, მაგრამ ეს საბოლოოდ დააზარალებს ბაზრის წილის გრძელვადიან მაჩვენებლებს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• The fourteenth edition provides revised and expanded coverage of the developments in the fast-changing areas of integrated marketing communications and direct and online marketing.
მეთოთხმეტე გამოცემაში მოცემულია ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციებისა და პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგის სწრაფად ცვალებად სფეროებში მიმდინარე ცვლილებების განახლებული და გავრცობილი ფორმა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Integrated Marketing Communications Strategy.
ინტეგრირებული მარკეტინგულ კომუნიკაციის სტრატეგია.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Under the concept of integrated marketing communications, the company must carefully coordinate these promotion tools to deliver a clear, consistent, and compelling message about its organization and its brands.
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის კონცეფციის თანახმად, კომპანიამ დაკვირვებით უნდა მოახდინოს მასტიმულირებელი მექანიზმების კოორდინირება, რომ თავისი ორგანიზაციისა და ბრენდის შესახებ ნათელი წარმოდგენა შექმნას.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Next, we examine the rapidly changing communications environment and the need for integrated marketing communications.
შემდეგ შევჩერდებით სწრაფად ცვალებად საკომუნიკაციო გარემოზე და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის საჭიროებაზე.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Finally, we discuss the steps in developing marketing communications and the promotion budgeting process.
ბოლოს გადავხედავთ მარკეტინგული კომუნიკაციის განვითარებისა და ბიუჯეტის შექმნის ეტაპებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
In the next three chapters, we’ll present the specific marketing communications tools.
მომდევნო სამ თავში წარმოგიდგენთ კონკრეტული მარკეტინგული კომუნიკაციის მექანიზმებს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Let’s start by looking at a good integrated marketing communications campaign—the “Häagen-Dazs loves honey bees” campaign.
დასაწყისისთვის, დეტალურად განვიხილოთ ჰაგენ-დაცის ძალზე წარმატებული ინტეგრირებული სარეკლამო კამპანია ჰაგენ-დაცს უყვარს ფუტკრები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Häagen-Dazs: A Beautifully Integrated Marketing Communications Campaign.
ჰაგენ-დაცი: კარგად ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების კამპანია.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
A company’s total promotion mix—also called its marketing communications mix— consists of the specific blend of advertising, public relations, personal selling, sales promotion, and direct-marketing tools that the company uses to persuasively communicate customer value and build customer relationships.
კომპანიის სრული მასტიმულირებელი კომპლექსი, რომელსაც მარკეტინგული კომუნიკაციის კომპლექსსაც უწოდებენ წარმოადგენს რეკლამირების, საზოგადოებასთან ურთიერთობის, პერსონალური გაყიდვების, გაყიდვების სტიმულირებისა და პირდაპირი მარკეტინგის მეთოდების ერთობლიობას, რომელსაც კომპანია იყენებს მყიდველისთვის ფასეულობის დამაჯერებლად დაფიქსირებისა და მათთან ურთიერთობის ასაგებად.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Integrated Marketing Communications.
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Today, however, marketing managers face some new marketing communications realities.
თუმცა დღეს მარკეტინგის მენეჯერები მარკეტინგული კომუნიკაციების ახალი რეალობის წინაშე დგანან.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Perhaps no other area of marketing is changing so profoundly as marketing communications, creating both exciting and anxious times for marketing communicators.
ალბათ ასე არსებითად მარკეტინგის არცერთი დარგი არ იცვლება, რაც მარკეტინგულ კომუნიკაციებს როგორც სასიამოვნო, ისე ამაღელვებელ მდგომარეობას უქმნის.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The New Marketing Communications Model.
მარკეტინგული კომუნიკაციის ახალი მოდელი.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Several major factors are changing the face of today’s marketing communications.
დღევანდელ მარკეტინგულ კომუნიკაციებზე ყველაზე მნიშვნელოვან გავლენას სამი ძირითადი ფაქტორი ახდენს.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
These explosive developments have had a dramatic impact on marketing communications.
ამ საოცარმა პროგრესმა სერიოზული გავლენა მოახდინა მარკეტინგულ კომუნიკაციებზე.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Just as mass marketing once gave rise to a new generation of mass-media communications, the new digital media have given birth to a new marketing communications model.
ისევე, როგორც მასობრივმა მარკეტინგმა თავის დროზე მისცა დასაბამი ახალი თაობის მასმედიის საშუალებებს, ახალი ციფრული მედიის დახმარებით დაიბადა ახალი მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელი.