ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
However, to communicate effectively, the marketing communicator must understand the customer’s field of experience.
თუმცა, ეფექტური კომუნიკაციის დასამყარებლად, მარკეტინგული კომუნიკაციის სპეციალისტს უნდა ესმოდეს მომხმარებლის გამოცდილების არეალი.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
A marketing communicator starts with a clear target audience in mind.
თავდაპირველად მარკეტოლოგმა მკაფიოდ უნდა განსაზღვროს, რა სახის აუდიტორიასთან აქვს საქმე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The marketing communicator needs to know where the target audience now stands and to what stage it needs to be moved.
მარკეტოლოგს სჭირდება დაადგინოს, სამიზნე აუდიტორია გადაწყვეტილების მიღების პროცესის რა ეტაპზე იმყოფება და რა მიმართულებით უნდა მოახდინოს ზეგავლენა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
When putting the message together, the marketing communicator must decide what to say (message content) and how to say it (message structure and format).
როდესაც მზადდება შეტყობინება, მარკეტოლოგმა უნდა გადაწყვიტოს, რა ითქვას (შეტყობინების შინაარსი) და როგორ ითქვას (შეტყობინების სტრუქტურა და ფორმატი).
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
The marketing communicator also needs a strong format for the message.
მარკეტინგის სპეციალისტს შეტყობინებისათვის ძლიერი ფორმატი სჭირდება.